Terminarz rozdziałów

Broadminded Island, rozdział 3, część 2 - DOSTĘPNA, dalsze rozdziały w przygotowaniu
Dzieje Emeraldy, rozdział 4 - w przygotowaniu

O.Z.S.M. Dywizja V (publikowana na blogu Blue Neko) - w przygotowaniu

Kolejne rozdziały w przygotowaniu :)

Nowa seria już wkrótce...

Nowa seria już wkrótce...

poniedziałek, 1 października 2018

Nawijka Autorki #2 - O nowej koncepcji i działalności na blogu Blue Neko

Od dawna było dla mnie jasne, że musi pojawić się post na temat Blue Neko. A ponieważ pierwsza Nawijka i tak była długa, postanowiłam napisać o tym w poście nr. 2.


Sprawa ta zajmie nam dziś najwięcej miejsca, ale mam nadzieję, że nie będziecie przysypiać w trakcie czytania. Poza tym, znajdziecie w tej notce kilka innych, również istotnych rzeczy.


~Decyzje odnośnie opowieści~
W konsekwencji pewnych przemyśleń doszłam do wniosków, które wprowadzają tu zmianę. Mianowicie, niektóre serie będą publikowane w wersji niepoprawionej i niepełnej. Dotyczy to przede wszystkim "Broadminded Island". To tytuł, do którego mam ogromny sentyment, również ze względu na to, że to pierwsza wymyślona przeze mnie historia. Dlatego właśnie bardzo chcę ją publikować. Wiem również, że wielu z Was właśnie nią jest najbardziej zainteresowanych. Ale publikowanie gotowej, poprawnej wersji zajęłoby okropnie dużo czasu, przez co latami musielibyście czekać, a chyba macie tego dość (wszyscy mamy). Poza tym, publikowanie w 100% gotowego BI na blogu nie jest już moim zdaniem dobrym pomysłem.
Dlatego zamierzam przyspieszyć i publikować bardziej "surowy" materiał. Może on zawierać moje osobiste błędy w większej ilości, niż zwykle. Będę przeprowadzać na tym jeszcze liczne poprawki, choć nie wiem, czy poprawioną historię opublikuję na blogu, czy spróbuję wykorzystać inaczej.
W każdym razie, nie przejmujcie się. Fakt, że obecnie będę publikować niekompletną wersję nie znaczy, że zarzucę swoje standardy i wrodzony perfekcjonizm. Możecie być pewni, że moje wersje "robocze" będą najlepszymi roboczymi wersjami, na jakie mnie stać!
Zresztą, z czasem sami osądzicie poziom moich tekstów, gdyż wczorajsze ruszenie do przodu z BI jest efektem tej właśnie decyzji ;)

~Blue Neko~
O Blue Neko mogą wiedzieć Ci, którzy zerkają na mojego Twittera, gdzie niewiele wyjaśniając często o tym nawijam XD
Ewentualnie ktoś spostrzegawczy mógł dostrzec link do BN na bocznym pasku, kliknąć tam i wtedy dodać dwa do dwóch... Albo ktoś zainteresował się rozmówkami na shoutboxie X'D.
Jest jeszcze opcja, że ktoś osobiście rozmawiał ze mną o tym bezpośrednio, ale niewielu spośród moich znajomych interesuje się moimi opowieściami, nawet gdy o nich mówię (a robię to baaaardzo często), więc po tej opcji zdecydowanie nie spodziewam się wiele.
Jeśli nie miał miejsca żaden z powyższych wariantów w Waszym konkretnym przypadku, zapewne nie ogarniacie w ogóle, o co tu chodzi. Dzisiaj to naprawimy!¹

Od pamiętnego 8 grudnia 2017r. należę do ekipy bloga Blue Neko. Opowieści tam są dość mocno odpałowe i myślałam kiedyś, że totalnie nie w moim stylu, ale trochę się w tym wniosku pomyliłam.
Przeczytałam większość opowiadań na wyżej wymienionym blogu (i trochę innych tamtejszych rzeczy), by okazać wsparcie przyjaciółkom, które go prowadzą. O dziwo, wciągnęłam się w to na tyle, że obecnie prowadzę własną "Dywizję V" we wspólnym cyklu "O.Z.S.M." O.O
Z tego miejsca zachęcam do zapoznania się również z BN, jeśli macie ochotę na historie tego rodzaju (a nawet jeśli nie macie ochoty też możecie spróbować, nasza ekipa byłaby bardzo wdzięczna XD). Na razie prowadzę tam prawie wyłącznie ten jeden tytuł, ale zdradzę Wam, że w przyszłości planuję jeszcze kilka innych, mniejszych pozycji. Ci, którzy już czytali BN pewnie pamiętają, że od początku chciałam pisać coś dla siebie nowego również w celu odblokowania własnej "zapory", która wciąż trwała tutaj. Chyba możemy założyć, że mój plan powoooli zaczyna skutkować! :)
Nie mam najbledszego pojęcia jak to się stało, lecz teraz "Dywizja V" jest jednym z moich "ukochanych dzieci". Pełnoprawną historią, mimo swojego charakteru. Jednym z tworów, w który naprawdę wlewam swoje serce... Cóż, mimo że to moja seria jest z czworga odpałowego najpoważniejsza i ma najwięcej romantycznych wątków (te dwie rzeczy zdecydowanie mnie martwią). W każdym razie naszej szefowej Milce² się podoba, więc chyba nie jest tak źle.
Jeśli zechcecie wziąć udział również w przygodzie "O.Z.S.M." polecam, abyście zaczęli od "Dywizji I". Sądzę, że jest to szczególnie ważne, ponieważ to najwcześniej rozpoczęte opowiadania i na ich początku został opisany świat przedstawiony. U siebie skupiam się na przykład już bardziej na innych rzeczach, dlatego nie ma takich podstawowych wyjaśnień. Później kolejność nie ma większego znaczenia, bo "Dywizje" były i są tworzone równolegle, ale sądzę, że przeczytanie w kolejności takiej, jak w zakładce serii (znajdziecie ją tutaj) i później po prostu czytanie nowości jest dobrą opcją³.
Nie wykluczam pomysłu na to, żeby kiedyś zrobić tu coś związanego z tamtejszymi historiami. W kwestii ciekawostki powiem Wam również, że na BN już teraz czasem pojawiają się sytuacyjne nawiązania do Narnii, mimo że większość z nich "odrobinę" jeszcze wyprzedza spisaną fabułę X'D

~Terminy kolejnych publikacji~
Ponieważ zmierzamy do końca notki, czas na narniowy rozkład jazdy. Poniżej możecie zobaczyć, kiedy pojawią się kolejne rozdziały/części!:

Broadminded Island, rozdział 1 (część II) - Czwartek, 4 października
Dzieje Emeraldy, rozdział 2 (część I) - Poniedziałek, 8 października
BI, rozdział 1 (część III) - Piątek, 12 października
BI, rozdział 1 (część IV, w końcu ostatnia w tym rozdziale XD) - Poniedziałek, 15 października
DE, rozdział 2 (część II) - Piątek, 19 października (prawdopodobnie w nocy albo rano)
Nareszcie trochę będzie się u nas dziać!

Na definitywne zakończenie pochwalę się Wam, że w końcu ogarnęłam podstrony na temat opowieści (w tym BI) ^^
Kocham Was,
Do zobaczenia!

PS. Wybaczcie mi, że ten post wyszedł na jeszcze dłuższy, niż poprzedni 😓😂


---
¹ A nawet jeśli coś wiecie, chyba wypadałoby więcej na ten temat napisać. Może dowiecie się czegoś nowego?
² To oczywiście ta litościwa duszyczka, która czasem reanimuje mojego shoutboxa, żeby nie było mi aż tak smutno, że tam nie piszecie (dzięki, Kano i Lajonie, że choć raz przełamałyście tą ciszę XD). Zazwyczaj pełni również funkcję mojego oficjalnego Testera Tekstów, a czasem pomaga mi też jako Korektor języka angielskiego (my grammar is horrible and I know it).
³ Sama osobiście podobnie zrobiłam XD

 
 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawsze czekam na Twoje opinie <3