Terminarz rozdziałów

Broadminded Island, rozdział 3, część 2 - DOSTĘPNA, dalsze rozdziały w przygotowaniu
Dzieje Emeraldy, rozdział 4 - w przygotowaniu

O.Z.S.M. Dywizja V (publikowana na blogu Blue Neko) - w przygotowaniu

Kolejne rozdziały w przygotowaniu :)

Nowa seria już wkrótce...

Nowa seria już wkrótce...

niedziela, 16 lutego 2020

Nawijka Autorki #3 - Głosowanie, Wattpad i aktualności

Jeśli chodzi o Nawijkę nr. 3, TOTALNIE nie miałam pomysłu, co w niej napisać! 

Wybaczcie mi więc, że nie będzie tutaj niczego porywającego, zajmiemy się w większości sprawami bieżącymi i planami na przyszłość.


W geście przeprosin za kolejną, przymusową nieobecność trochę zamęczę Was tą gadaniną XD


~Nowości, które przewiduję na Narnii~
Ponieważ w natłoku rozdziałów i innych takich Nawijki z terminami publikacji mogą "znikać" ze strony głównej, przez co trzeba by ich szukać, albo to olać, postanowiłam stworzyć nad postami Terminarz rozdziałów, który będzie zawsze pokazywał datę ukazania się najnowszego rozdziału każdej serii. Pomyślałam, że to trochę uczyni bloga bardziej przejrzystym.
Pomiędzy chwilami zacieszu z totalnie nieistotnych rzeczy (jak muzyka i zmiana favikonki), staram się też myśleć o konkretach, dlatego...
W bardzo wybiegających w przyszłość planach mam kilka nowych cykli postów. Teraz opowiem o tym bliżej...
  1. "Dowiedz się więcej o..." - będą to takie wydania specjalne Nawijek, w których skupię się na tematyce określonej serii, postaci, etc. i przybliżę ciekawostki na ten temat. Zamierzam je wprowadzić, kiedy serie trochę się rozkręcą, więc jeszcze troszkę poczekamy. Tymczasem zawsze możecie dzielić się ze mną pomysłami i sugestiami, co Was interesuje. Może chcielibyście czegoś się dowiedzieć?
  2.  Istnieje zdecydowany plan na dodatki z humorystycznymi crossoverami, które kanonicznie nigdy nie mogłyby się wydarzyć i innymi komicznymi wstawkami. W mojej głowie takie coś dzieje się non stop, więc dlaczego by się tym z Wami nie podzielić. Może też to polubicie. Jeszcze nie wymyśliłam ostatecznej nazwy na taki kącik odpału... Zaraz, a może to właśnie będzie nazwa?! W każdym razie, wprowadzę to, kiedy na Narnii będzie więcej różnych serii.
  3. Cykl "Dyskusje", o którym pojawi się więcej przy okazji głosowania, więc czytajcie dalej. Warunek: więcej aktywnych czytelników.


~Narnia na Wattpadzie~
Ponieważ uznałam, że przydałoby się rozpowszechnić tutejsze opowieści, moim pierwszym ku temu krokiem jest Wattpad, który cieszy się chyba największą popularnością (mimo, że to rak). Początkowo pomysł zajmowania się Wattpadem mi się nie podobał i nadal nie jestem do końca przekonana, ale może być zabawnie. Oczywiście, najważniejsza dla mnie będzie zawsze Narnia. To ten sposób prezentowania twórczości podoba mi się najbardziej (nawet jeśli nie bardzo mi wychodzi). Dlatego też rozdziały w pierwszej kolejności będą się pojawiać ZAWSZE tutaj.
Jeśli lubicie Wattpada, możecie czasem do mnie zajrzeć. Jestem TU.
Wstawianych tam rozdziałów nie będę już dzieliła na części. Pojawią się tylko kompletne, jednym ciągiem. Niektórzy tak wolą, więc dzięki temu będziecie mieć wybór.
"O.Z.S.M." z Blue Neko też postanowiłam wstawiać również na Wattpada. Jak wspominałam w Nawijce drugiej, ta opowieść to moje kolejne dziecko, które pokochałam sercem i duszą. Nawet jeśli jest odpałem, jemu też należy się jak najwięcej... Marcetia (mój paring z Dywizji) życiem!... Ciiii... Zapomnijcie, że coś mówiłam... O, słyszeliście ten wiatr? Głośny coś dzisiaj!

~Głosowanie na nowe serie czas zacząć~
Ponieważ myślę o rozpoczęciu nowej serii, chciałabym zasięgnąć Waszej opinii na temat tego, co chcielibyście przeczytać. W tym celu na blogu umieszczona zostaje ankieta. Proszę Was o wzięcie w niej udziału! Możecie udzielić tam tylko jednej odpowiedzi, jednak każdy swój wybór możecie skomentować lub doprecyzować, na przykład w komentarzach posta.
W razie, gdybyście nie mogli jej znaleźć, nie chciałoby się Wam szukać, cokolwiek, link do niej daję TU.
Ankieta ta dostanie etykietkę "dyskusje", ponieważ ogólnie pomyślałam o tym, że fajnie by było robić czasem jakieś posty dyskusyjne na temat opowieści itd. Dlatego prawdopodobnie kiedyś zacznę coś takiego, ale zdaję sobie sprawę, że do tego jeszcze długa droga, ponieważ prawie nikt by teraz w takich dyskusjach nie pisał. Pomyślę o wprowadzeniu na poważnie tego typu rzeczy, tylko jeśli będzie to mieć sens.

~Terminy kolejnych publikacji~
Ponieważ każdy podrozdział w tej notce rozpoczynam słowem "ponieważ" (tak się dziwnie złożyło), ten nie będzie wyjątkiem XD
Oto nasz aktualny, narniowy rozkład jazdy!:

Broadminded Island, rozdział 2 (część II) - Środa, 19 lutego
Dzieje Emeraldy, rozdział 3 (część I) - Niedziela, 23 lutego
BI, rozdział 2 (część III) - Środa, 26 lutego
DE, rozdział 3 (część II) - Niedziela, 1 lutego
I oczywiście ten rozkład zamieszczam również w nowym Terminarzu.

Czekam na opinie odnoszące się do wszystkich moich pomysłów, zarówno tych przedstawionych tutaj, jak i innych!
Miłego zgłębiania nowości,
Do zobaczenia! 💗

PS. Nie zapomnijcie o głosowaniu! 

 
 

Inni przeczytali także: 

      ❧ Broadminded Island ~ Prolog

      ❧ Dzieje Emeraldy ~ Rozdział 1 (część I)


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawsze czekam na Twoje opinie <3