Terminarz rozdziałów

Broadminded Island, rozdział 3, część 2 - DOSTĘPNA, dalsze rozdziały w przygotowaniu
Dzieje Emeraldy, rozdział 4 - w przygotowaniu

O.Z.S.M. Dywizja V (publikowana na blogu Blue Neko) - w przygotowaniu

Kolejne rozdziały w przygotowaniu :)

Nowa seria już wkrótce...

Nowa seria już wkrótce...

sobota, 14 listopada 2015

Katherine Dragonne

Katherine Irene Marie Dragonne 

Syrena | Władczyni elekcyjna | Jednorożec

 

https://media.giphy.com/media/jligj6D2MCqOI/giphy.gif   http://media.tumblr.com/4728312498014895fe0218ad74b5f469/tumblr_inline_mkpql4iMUR1qz4rgp.gif




Wokół mnie wirowały jaskrawe światła, przecinając powietrze czystą, różnobarwną energią. Dźwięki cytr, syring, bębnów, fletów i wielojęzycznych, wysokich śpiewów rozbrzmiewały głośno ponad koronami drzew, a ja czułam, jak przez czubki moich palców przepływa elektryzująca moc. Tańczyłam w samym środku kręgu. Byliśmy tacy wolni... Teraz już nie bałam się nowego, nie czułam złości ani żalu. Byłam gotowa wejść w świat, który od zawsze miał być moim. Obróciłam się błyskawicznie, wyrzucając ręce ku niebu.
- Áthas! - zawołałam śpiewnie, zaskakując tym nawet samą siebie. Słowo pojawiło się nagle w mojej głowie, ot tak. Nie znałam nawet jego znaczenia, poczułam jedynie, że muszę uzewnętrznić całą tę radość, którą miałam w sobie. Mój głos jakimś cudem wybił się ponad wszystko inne, wprawiając w drżenie powietrze wokół nas wszystkich. Na jeden długi moment zapadła idealna cisza, ustały tańce. A potem...
- Áthas! Dragan! - zewsząd rozległy się zsynchronizowane wiwaty i okrzyki, muzyka zaś przebudziła się, jeszcze donośniejsza i żywsza.
Zrozumiałam wtedy, że tam właśnie jest moje miejsce. Wśród Magicznych.






~~Opis wyglądu~~


Szczupła, bardzo blada dziewczyna o niebieskich oczach i długich aż do bioder włosach w odcieniu ciemnego blondu. Ma 173 cm wzrostu. Często nosi kolory dobrane ze względu na rodzaje jej magii chociaż styl, w którym się ubiera jest dość zróżnicowany. Mimo, że forma ludzka to jej pierwotność, posiada jeszcze dwie inne.






Przykładowy wygląd postaci:







Przemiana, wiedza, potęga, obowiązek... Rządzenie. Wspaniale. Ale ktoś tutaj zapomniał o czasie, którego na to wszystko potrzeba. ❞




Możesz poznać postać poprzez wiadomości kreatywne...
Oraz twórczość zamieszczaną na tym blogu



Bohaterka funkcjonująca w świecie przedstawionym w opowieściach o Broadminded Island 
(moje autorskie uniwersum).
 
 

Inni przeczytali także: 

      ❧ Broadminded Island ~ Prolog

      ❧ Dzieje Emeraldy ~ Rozdział 1 (część I)