wtorek, 6 sierpnia 2013

Kilka ciekawostek - 43 pytania i odpowiedzi

Zaczynam powoli odrabiać straty.
Zacznę od pytań i odpowiedzi, może dowiecie się przy okazji o mnie czegoś ciekawego.
Ten akurat zestaw pytań dała na swoim blogu Karolina, ale pozwoliła mi na pożyczkę.
Odpowiedzi Karoli znajdziecie w jej postach: Tag : 25 przypadkowych pytań oraz Tag- 20 pytań o mnie
A oto moje odpowiedzi (które pisałam wczoraj wieczorem i przez część dnia dzisiejszego): 



1. Jak masz na imię?
     Katarzynka :D

2. Ulubiony kolor?
      Niebieski. Wszystkie jego odcienie i odcienie barw do niego podobne… Ale ogólnie chyba nie ma koloru, którego bym nie lubiła :D

3. Masz chłopaka?
      No jasne! Chyba go jeszcze nie poznałam, ale to nic nie szkodzi, obecnie moim najczęstszym towarzyszem jest Wolność :DDD

4. Ulubiony przedmiot w szkole?
      Hiszpański. Zdecydowanie. Uwielbiam ten język. Bardzo lubię też Religię ;]

5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
      Nie wiem jak to wszystko się ułoży. Dążenie do swoich zamierzeń jest trudne i długotrwałe. Wiem, że chciałabym być psychologiem,  również zająć się karierą pisarską i zgłębiać filozofię. Mam też inne marzenia, ale nie lubię się nimi dzielić…

6. Masz rodzeństwo?
      Niestety nie. Kiedyś bardzo tego pragnęłam, ale pogodziłam się ze swoim losem. Na zaakceptowanie go miałam dużo czasu… Choć oczywiście gorycz pozostaje nadal. Właśnie dlatego nie cierpię, gdy rodzeństwa żyją skłócone z zasady, choć można wszystko przecież naprawić. Tyle, że na naprawę nie mają najmniejszej ochoty. Wolą non stop narzekać i się żreć. Drażni mnie to. Z tego powodu nie jestem w stanie okazać współczucia Karolinie i Andrzejowi, gdy gadają, jak to oni nie cierpią swoich braci. Zazwyczaj jestem osobą dość empatyczną, lecz nie w tym przypadku.

7. Gdzie byś chciała wyjechać na kilka lat?
      Na pewno do Ameryki Łacińskiej… Może do Meksyku? ;D

8. Masz GG, Skype, Facebooka?
      Mam GG i Facebooka, lecz nie mam Skype’a. Ale ostatnio myślę o tym, czy by może go nie założyć ;)

9. Masz najlepszą przyjaciółkę?
      Jeszcze do niedawna bez wahania odpowiedziałabym: „tak”. Teraz nie jestem już tego taka pewna i pomimo, że pęka mi serce, odpowiem: nie.

10. Jak się ubierasz w zimę a jak w lato?
      Ubieram się tak, jak się ubieram. Raczej różnie się ubieram ~,~
Mogę napisać w odpowiedzi szokującą rewelację: W zimie ubieram się cieplej. Niesamowite, prawda?
I na pewno bardziej ponuro. W zimie mam na ubiór bardzo mało możliwości. W lecie mogę się ubrać o wiele ciekawiej i swobodniej.

11. Ulubiona marka kosmetyków?
      Oriflame ;)

12. Rzecz bez której się nie obejdziesz?
      Błyszczyk do ust i książka :D

13. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
      Nie jestem w stanie wybrać jednej osoby. Lubię bardzo wielu wykonawców (jak np. Demi Lovato, Avril Lavigne, Ellie Goulding, … i wieeeeeelu innych :D).

14. Ulubiony aktor/aktorka ?
     Tu też nie mogę wybrać jednego! :D
Będzie to wiele osób: Mandy Moore, Demi Lovato, Kristen Stewart, Maite Perroni, Zuria Vega, Robert Pattinson, William Levy, … No serio, wiele tego jest :DDD

15. Ulubiona książka?
     Każda, która zjednuje sobie moją dozgonną sympatię. Nie potrafię jednej wybrać, po prostu nie potrafię :D

16. Czy masz zwierzęta?
      Oczywiście ;] Od zawsze mam kontakt ze zwierzętami (głównie psami). Obecnie mam Sonię (bokserkę) i dwa ptaki (zeberki).
Kiedyś miałam jeszcze dwa inne psy – Dina i Dianę, przez krótki czas jeszcze jedną zeberkę, około (chyba, bo straciłam rachubę) sześć ptaków ryżowców, oraz świnki morskie (których niestety nie pamiętam) ;D

 17. Jakie trzy rzeczy są w tym momencie najbliżej ciebie?
      Trudno stwierdzić, bo mam wokół siebie mnóstwo przedmiotów. Są tu m.in. wszystkie części komputera (mysz z podkładką, klawiatura, monitor, głośniki i sam komputer) jak również dwie sterty szkolnych podręczników; jedna z podręcznikami, które będę sprzedawać a druga z tymi, które jeszcze będą mi potrzebne :]

 18. Jaka jest teraz pogoda?
    „I znów zmierzch. Kolejny dzień dobiega końca. Choćby nie wiem, jaki był piękny, jego miejsce zajmie noc.” – Stephenie Meyer, „Zmierzch”, strona 410.
Więc… Tak, dobrze myślicie, jest po 21 i właśnie zmierzcha :D

 19. Czy masz prawo jazdy? Jeśli tak to czy kiedykolwiek miałaś wypadek?
     Nie mam prawa jazdy, ponieważ w Polsce nie dostaniesz prawa jazdy w wieku lat 15 i wątpię, czy dostaniesz je gdziekolwiek indziej :D
No… Ewentualnie na skuter, motorower albo lekkiego quada, ale nie zmienia to faktu, że nie mam ;]

 20. O której godzinie obudziłaś się dzisiaj?
      Definitywnie wstałam o 11.20 (bo oczywiście budziłam się w nocy kilkakrotnie)…

 21. Kiedy ostatni raz brałaś prysznic ?
      Niedawno… Chyba jakoś tak wczoraj :D

 22. Podaj tytuł filmu jaki ostatnio widziałaś?
      Właściwie to ostatnio widziałam film animowany. „Odlot” Disneya :D

 23. Co jest napisane w twoim ostatnim smsie?
      Ale w ostatnim, który napisałam, czy dostałam? Bo ostatnim otrzymanym przeze mnie SMS- em jest wspaniała oferta obiecująca cuda pt. „1000 SMS- ów do wszystkich sieci” a napisanym jest SMS do Karoli informujący, iż mnie obudziła :DDD

 24. Jaki jest twój główny dzwonek w komórce?
      Paramore – „Ignorance” <333

 25. Czy kiedykolwiek byłaś w innym kraju?
      Nie. W ogóle rzadko podróżuję ;(

 26. Czy lubisz sushi?
      Jadłam tylko raz, na poczęstunek. To było na dniach otwartych mojego „gimnazjum”, w odległych czasach, gdy jeszcze do niego nie chodziłam… I nawet mi smakowało :D 

 27. Gdzie najczęściej robisz zakupy żywnościowe?
      W marketach i hipermarketach. Albo na pobliskim rynku :)

 28. Czy kiedykolwiek brałaś środki nasenne?
      Nie, ale przydałoby mi się. Wieczorami jestem za bardzo pobudzona, mam problemy z zaśnięciem i często się budzę. Podejrzewam bezsenność.

 29. Masz komputer stacjonarny czy laptopa?
      I komputer, i laptopa… A laptopy to mam nawet trzy ;]
UWAGA!: Powstrzymajcie zazdrość, bo wszystkie trzy są obecnie zepsute :DDD

 30. Ile będziesz kończyła lat w twoje następne urodziny?
      Sweet 16 <3

 31. Czy nosisz szkła kontaktowe albo okulary?
    Nie, ale zdecydowanie powinnam i chyba niedługo będę nosić. Najprawdopodobniej jestem krótkowzroczna.

 32. Czy farbujesz włosy?
      Dobry żart. Toż to dla włosów poważny uszczerbek na zdrowiu!

 33. Jakie masz na dzisiaj plany?
      Nic specjalnego. Za to jutro (środa) mam zamiar iść do biblioteki. Napatoczyłam się na kolejną serię, która na zawsze pozostanie zakorzeniona w mojej pamięci. A jest to „Blask” Alexandry Adornetto. Oszaleję, jeśli nie przeczytam kolejnych dwóch części (a są to „Hades” i „Niebo”)!!!!!! 

 34. Kiedy ostatnim razem płakałaś?
      W nocy, z niedzieli na poniedziałek… To aż dwa dni temu o.O
No cóż, wygląda na to, że jestem ostatnio dość silna ;))

 35. Jaka jest twoja ulubiona pizza?
     Frutti di Mare i Pieczarkowa <333

 36. Co lubisz bardziej, hamburgera czy cheeseburgera?
     Jestem miłośniczką wszelkiego typu serów, jasne więc, że odpowiedź brzmi – Cheeseburger!!! :D

 37. Czy kiedykolwiek zarwałaś noc?
      Och, oczywiście, ostatnio zdarza mi się to bardzo często (hello, są wakacje :D). Najczęściej zarywam noce czytając ;]
Mój rekord? Tak gdzieś w pierwszych tygodniach wakacji położyłam się spać po siódmej rano :DDD

 38. Jaki jest twój kolor oczu?
      Niebieski, zmienia odrobinę swój odcień zależnie od mojego humoru w danej chwili ;]

 39. Czy czujesz różnice pomiędzy colą a pepsi?
      Czuję… I raczej wolę Colę :D

40. Ulubiona marka sklepu z ubraniami?
      Orsay i H&M ;)

41. Ulubiona marka butów?
      No nie wiem… Lubię Inblu ;]

42. Twoja waga ,wzrost i rozmiar buta?
      Och, doprawdy, a rozmiar stanika też??
No dobra :D
Nie wiem ile ważę, nie ważyłam się od dawna (i strasznie mnie to, zresztą, wkurza)… Mierzę ok. 1, 70m, a numer buta to duże 39, 40, a czasem nawet 41 (jak mają jakieś porypane miary) ;]

43. Twoje hobby?
      Dużo tego. Całym sercem literatura i muzyka. Zwierzęta. Rozmyślania i analizy. Jak największa świadomość i dostrzeganie tego co piękne.
Czynienie ironicznych aluzji i kształcenie ich, jak również wypowiedzi wysoko sarkastycznych, podszytych drwiną, czysto retorycznych i do bólu szczerych.
Bo prawda jest taka, że takie już mam poczucie humoru :D
Jestem osobą wrażliwą (nadwrażliwą) i przejętą (za bardzo przejętą) losem innych i swoim. Gdy nie mam powodów osobistych, by mieć doła, zaczynam łapać się na tym, iż i tak mam doła! Bo nie mając problemów własnych, a nawet w danej chwili je mając dobijam się widząc i będąc świadomą problemów i przeżyć innych. Ich ból dostrzegam, a w chwilach załamania odczuwam prawie jak swój własny.
Staram się pomagać cierpiącym, by byli szczęśliwi, szczęśliwsi ode mnie. Cieszę się wtedy, że mogę im coś dać od siebie.
Dlatego chcę być psychologiem. To część mnie.
Są osoby, którym udało mi się pomóc. I napełnia mnie to satysfakcją oraz najczystszą, wszechogarniającą radością.
Każda porażka jest niemal fizycznym bólem, odczuciem, że zawiniłam nie mogąc pomóc.
A jednak być może na pierwszy rzut oka nie jest to widoczne. Moje poczucie humoru drwi z każdego wprawiając go w zakłopotanie, a czasem wręcz raniąc. Ale nie uważam tego za coś perfidnego. Dlatego, że zawsze ceniłam i wyznawałam szczerość.
Drwię z absolutnie każdego, a najbardziej… Z samej siebie ;]
Na podstawie powyższego wywodu mogę stwierdzić, że moim hobby jest też dołowanie się i próby niesienia pomocy innym :D

Wiem, że to długie odpowiedzi i Karola na pewno je odpowiednio skomentuje, ale chcę się podzielić częścią siebie a zarazem dostarczyć coś nowego, bo ostatnio nie dodaję zbyt wiele (czytaj: prawie nic nie dodaję).

Więc, proszę o komentarze i... Do kolejnego wpisu! :D

21 komentarzy:

  1. Skomentuje krotko .
    czemu tak duzo a i jeszcze jedno 43 niechcialo mi sie czytac . Przeczytalam do polowy . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że właśnie tak odpowiadam na pytania i dzięki za godną obrazy z mojej strony ignorancję.

      I właśnie obdarzyłam Cię swoim sarkazmem ;*

      Usuń
    2. ale ja sie poprostu zmeczylam czytaniem :D

      Usuń
    3. No rozumiem, że to dla Ciebie wielka męka... Sama chciałaś mojego powrotu i ,,długich, filozoficznych, psychologicznych, mądrych odpowiedzi" więc przykro mi, teraz musisz to dźwignąć ;D

      Usuń
  2. Wiem ciesze sie 43 dokoncze pozniej

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem :D
    i zato mnie lubisz lub nienawidzisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pleć bzdur, gdybym Cię nienawidziła to raczej byś o tym już od dawna wiedziała ;P

      I w ogóle bym się z Tobą nie zadawała ;P

      Usuń
  4. Jestes kochana czyli mnie lubisz ale jak ty mnie znosisz to ja nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale często piszesz, że jestem podła i mi wtedy smutno, bo na takie traktowanie nie zasługuję ;(
      No widzisz, bo ja to jestem takim aniołem wciśniętym na siłę do świata ludzi. Mam a n i e l s k ą cierpliwość do Ciebie :DDD

      Usuń
    2. Widzisz masz mnie pod opieka :D
      Aniol Stroz :D

      Usuń
    3. No, akurat CIEBIE mi przypisali! Ja to mam wzorowo Anielsko Przerąbane! Opiekować się TOBĄ! I jeszcze do tego, nie zawsze mogę Cię chronić. Cóż za wyrzuty sumienia :D

      Usuń
    4. No widzisz co za los :D
      Idz na skarge :D

      Usuń
    5. Nie, bo rezygnację złożyło już pięciu innych aniołów. Nikt nie pozostał przy Tobie tak długo jak ja :D
      A jak złożę rezygnację, skończy się na tym, że nie będziesz miała już żadnego Stróża...

      Poza tym, przyzwyczaiłam się do tej roboty :DDD

      Usuń
    6. zostalas ty jedyna widzisz nikt mna niechce sie opiekowac :D

      Usuń
    7. Bo jesteś bardzo irytującą istotą. A wielkie niebezpieczeństwa też się na Ciebie specjalnie nie czają, więc w zasadzie oni nie widzą sensu w takim męczeniu się z Tobą (ja też go chwilami przestaję widzieć...).
      A jednak - Przywiązałam się do Ciebie i swoją pracę traktuję coraz bardziej serio :D

      Usuń
  5. To juz 17 komentarz Aniele Constablo Strozu wiec przestanmy bo pekam ze smiechu i mama wywali mi komputer przez balkon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie życzysz... Tylko chcę się inaczej nazywać. Chcę być Archanielicą Stróżem Katarzyną Constablą i nosić anielski przydomek - Cierpliwa :DDD

      Usuń
  6. okej Archanielico Cierpliwa ( troche skrocilam ) :)
    Juz koniec z komentarzami bo to jest 19 komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo Miłościwa... Na razie niech zostanie Cierpliwa, ponieważ muszę wykazać się odpowiednimi cechami charakteru, by otrzymać przydomek o wyższej randze... To już 20- sty komentarz :D
      Jak sobie życzysz - kończymy :D

      Usuń

A teraz proszę o mądry i ciekawy komentarz ;]